Poslovanje občinske uprave Občine Ankaran

Zaradi sproščanja vladnih ukrepov za zajezitev širjenja okužbe z novim virusom SARS-CoV-2 bo od 8. 5. 2020 poslovanje občinske uprave potekalo tudi z možnostjo osebnega stika s strankami.

Stranke se sprejema za nujne zadeve v času uradnih ur in ob vnaprejšnjem dogovoru z uslužbenci občinske uprave. 

Za osebni sestanek se je treba predhodno dogovoriti na tel. št. 05 66 53 000 ali preko sporočila, ki ga pošljete na e-naslov info@obcina-ankaran.si

Ob vstopu v prostore občinske uprave je treba upoštevati vse znane ukrepe, kot so zaščita obraza z masko, ki se jo nosi ves čas sestanka, razkuževanje rok ob vstopu v prostor in upoštevanje varnostne razdalje med udeleženci sestanka. 

Zadeve, ki ne zahtevajo osebnega stika z uslužbenci občinske uprave, lahko še naprej rešujete po telefonu in elektronski pošti. Svoje vloge oddate po elektronski pošti na e-naslov info@obcina-ankaran.si, po redni pošti ali pa vlogo oddate neposredno v poštni nabiralnik pred vhodom v občinsko stavbo. 

Z navedenim prilagojenim načinom poslovanja s strankami želimo odgovorno prispevati k preprečevanju širjenja bolezni Covid-19, predvsem preprečiti nova žarišča in okužbo tistih, za katere bi lahko bila bolezen usodna.