Pojdite na vsebino

Nov režim sprejema strank v občinski upravi Občine Ankaran

Spoštovane občanke in občani, zaradi poslabšanja epidemiološke slike v zadnjih dneh bo Občine Ankaran od petka, 16. oktobra 2020, dalje omejila poslovanje občinske uprave. Stranke bo sprejemala le po predhodnem naročilu. Namen ukrepov je zajeziti širjenje okužbe z novim virusom SARS-CoV-2.

Do nadaljnjega so osebne uradne ure odpovedane, občinska uprava pa bo v času uradnih ur dosegljiva prek telefona in elektronske pošte.    

Poslovanje občinske uprave bo potekalo po elektronski in navadni pošti ter preko telefona. 

V času uradnih ur bomo dosegljivi na telefonskih številkah:

66 53 000 – sprejemna pisarna občinske uprave

66 53 080 – številka medobčinskega inšpektorata in 

080 10 55 – dežurna številka medobčinskega redarstva. 

Svoje vloge lahko oddate po elektronski pošti na e-naslov info@obcina-ankaran.si, po redni pošti ali pa vlogo oddate neposredno v poštni nabiralnik pred vhodom na Regentovi 2. Prosimo, da na vlogo napišete vaš e-poštni naslov ali stalni naslov bivališča, na katerega se vam lahko pošlje potrdilo o prejemu vloge. 

Splošne informacije v zvezi z upravnimi postopki lahko v času uradnih ur dobite na tel. št. 05 66 53 000 ali pa prek sporočila, ki ga pošljete na e-naslov: info@obcina-ankaran.si

Z navedenimi ukrepi želimo skupaj odgovorno prispevati k preprečevanju širjenja nalezljivega virusa, predvsem preprečiti nova žarišča in okužbo tistih, za katere bi lahko bila bolezen usodna.

O vseh pomembnih informacijah bo javnost obveščena preko občinske spletne strani in družbenih omrežij.

Hvala za razumevanje in spoštovanje ukrepov.