Pojdite na vsebino

Nov režim sprejema strank v občinski upravi Občine Ankaran

Zaradi poslabšanja epidemiološke slike v zadnjih dneh bo občinska uprava Občine Ankaran od ponedeljka, 12. oktobra 2020, dalje, stranke sprejemala le po predhodnem naročilu. Sprejemna pisarna bo delovala nemoteno, stranke bodo vstopale posamično.

Občanke in občane ob tem znova pozivamo, da čim več zadev uredijo po telefonu oziroma prek elektronske pošte ter s tem omejijo možnost nadaljnjega širjenja okužbe s koronavirusom.

Občina bo stranke sprejemala le v avli in sejnih sobah, stranke in zaposleni bodo ob tem morali upoštevati vse trenutno veljavne vladne ukrepe in priporočila NIJZ, in sicer spoštovati medosebno varnostno razdaljo, pred vstopom v zaprt prostor si razkužiti roke in si nadeti obrazno masko oziroma drugo zaščitno opremo. Uradne ure za sprejem strank ostajajo nespremenjene. 

Vse vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja občinska uprava sprejema tudi prek elektronske ali navadne pošte. V Občini Ankaran so uradne ure za poslovanje s strankami ob ponedeljkih in petkih med 8. in 12. uro ter ob sredah med 8. in 12. ter 14. in 17. uro. Občanke in občani lahko sicer vloge, dokumentacijo, zahtevke in druga vprašanja pošljejo tudi po elektronski ali navadni pošti.

  • Občani in občanke lahko v času uradnih ur pokličejo na telefonsko številko 05 66 53 00 (sprejemna pisarna) oz. na druge številke posameznih oddelkov ali pošljejo elektronsko sporočilo na info@obcina-ankaran.si
  • Medobčinski inšpektorat Občine Piran in Občine Ankaran bo dosegljiv na telefonski številki 080 10 55, vse dni v tednu od 7. do 22. ure, in na elektronskem naslovu info@obcina-ankaran.si

Občane in občanke prosimo za razumevanje.