Ministrica za digitalno preobrazbo dr. Emilija Stojmenova Duh je danes obiskala digi info točko v Medgeneracijskem središču Ankaran in se seznanila, po katerih digitalnih nasvetih Ankarančani najpogosteje povprašujejo.
V medgeneracijskem središču Ankaran, kjer od novembra deluje digi info točka, je ministrica dr. Emilija Stojmenova Duh z zanimanjem prisluhnila izkušnjam obeh skrbnikov točke, Martine Odar in Tristana Benedettija, ter nekaterih uporabnikov. Seznanila se je, da uporabniki v Ankaranu – pretežno gre za starejšo populacijo - najpogosteje povprašujejo po pomoči pri nalaganju digitalnih potrdil na telefone. Digitalna platforma, ki se je v največji meri poslužujejo, pa je portal zVEM, ki je vstopna točka do storitev eZdravja.
V projektu, ki ga financira Ministrstvo za digitalno preobrazbo, kot vodilni partner pa sodeluje Obrtno-podjetniška zbornica Slovenije skupaj z mrežo območno obrtno-podjetniških zbornic, je lani jeseni po vsej Sloveniji zaživelo 222 digi info točk, ki so namenjene povečanju digitalne vključenosti in pismenosti prebivalstva. Nedavno so sicer zaradi slabe obiskanosti 60 točk zaprli. »A to ne pomeni, da je projekt slab, nasprotno, v prihodnje želimo z njim nadaljevati in ga tudi nadgraditi,« je poudarila ministrica.
Digi info točka v Medgeneracijskem središču Ankaran deluje ob ponedeljkih, sredah in petkih med 8. in 12. uro, ob torkih in četrtkih pa med 12. in 15. uro. Občanom so tako vsak dan na voljo brezplačni nasveti in pomoč pri uporabi digitalnih javnih storitev, kot so uporaba elektronske osebne izkaznice, dostop do informacij o delu državne uprave na portalu gov.si, dostop do elektronskih storitev na portalu eUprava, registracija in prijava v portal SPOT, uporaba storitev eZdravja na portalu zVEM, dostop do e-storitev ZPIZ, uporaba državnega davčnega portala eDavki ter uporaba drugih mobilnih aplikacij. |