Župani Občine Piran, Občine Izola, Mestne občine Koper in Občine Ankaran so sprejeli odločitev o omejitvi poslovanja občinskih uprav, občinskih komunalnih podjetij, občinskih javnih zavodov in krajevnih skupnosti. Namen ukrepov je zajeziti širjenje okužbe z novim virusom SARS-CoV-2.
Do nadaljnjega so uradne ure odpovedane, navedene ustanove bodo v času uradnih ur dosegljive prek telefona, pošte in elektronske pošte. Ukrep začne veljati z jutrišnjim dnem, 13. marca 2020.
Poslovanje Občine in Občinske uprave Ankaran bo potekalo po elektronski in navadni pošti ter preko telefona.
V času uradnih ur bomo dosegljivi na telefonskih številkah:
66 53 000 – Sprejemna pisarna Občinske uprave
66 53 080 - številka medobčinskega inšpektorata in
080 10 55 - dežurna številka medobčinskega redarstva.
Svoje vloge lahko oddate po elektronski pošti na e-naslov info@obcina-ankaran.si, po redni pošti ali pa vlogo oddate neposredno v poštni nabiralnik pred vhodom na Regentovi 2. Prosimo, da na vlogo napišete vaš e-poštni naslov ali stalni naslov bivališča, na katerega se vam lahko pošlje potrdilo o prejemu vloge.
Splošne informacije v zvezi z upravnimi postopki lahko v času uradnih ur dobite na tel. št. 05 66 53 000 ali pa prek sporočila, ki ga pošljete na e-naslov: info@obcina-ankaran.si.
Vse osebe s sumom na okužbo s korona virusom, ki kažejo bolezenske znake (vročina, kašelj, oteženo dihanje) pozivamo, naj ravnajo skladno z navodili Nacionalnega inštituta za javno zdravje in Ministrstva za zdravje. Pomembno je, da ne vstopate v stavbo zdravstvenega doma, ampak pokličete svojega izbranega osebnega zdravnika oziroma pediatra. Glede nadaljnjega ukrepanja sledite navodilom zdravnika.
Z navedenimi ukrepi želimo vsi skupaj odgovorno prispevati k preprečevanju širjenja nalezljivega virusa, predvsem preprečiti nova žarišča in okužbo tistih, za katere bi lahko bil usoden.
O vseh pomembnih informacijah bo javnost obveščena preko občinske spletne strani in družbenih omrežij.